Corporaties die producten van CNS gebruiken krijgen daarbij alle steun van CNS. Naast ondersteuning bij de implementatie biedt CNS trainingen aan om de producten optimaal te benutten en aanvullende services voor een verdere doorontwikkeling. Hieronder treft u meer informatie over de vormen van ondersteuning die wij aanbieden.
CNS Support Desk
De CNS Support Desk is er voor hulp met vragen of problemen met het gebruik van CNS-producten. De Support Desk is tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar.
Het Online Support Center is 24/7 bereikbaar voor vragen, voor informatie over CNS-producten en om een overzicht van uw tickets te krijgen.
FORUM
Binnen de CNS community kan kennis uitgewisseld worden, voorstellen voor ontwikkeling worden aangedragen en discussie worden gevoerd via een forum. De verschillende productlijnen hebben ieder een eigen forum en gebruikersbijeenkomsten.
GEBRUIKERSBIJEENKOMSTEN
CNS organiseert bijeenkomsten om gebruikers te betrekken bij de ontwikkeling van CNS-producten. De bijeenkomsten, meestal voor meerdere corporaties, zijn meteen een goede mogelijkheid om onderling kennis uit te wisselen.
Wij zijn altijd op zoek naar gebruikers die mee willen denken. Heb jij interesse om je aan te sluiten en mee te doen? Meld je dan aan via onderstaande knop.